Dagens utfordring. Sykehuset.

 

Dagen starter med at jeg skal på sykehuset. Jeg er ikke så veldig glad i den plassen, men må jeg, så må jeg.

 

Jeg har hatt hyppige problemer med at armene mine sovner av om natten, så jeg skal ta en del prøver. Om to uker skal jeg igjennom en større og mer avansert undersøkelse som tar opp til to timer. Min personlighet liker spenning, men når det er snakk om min helse og hva jeg skal igjennom, liker jeg å forberede meg litt. Jeg vet ikke så mye om den undersøkelsen, men jeg regner med de vet hva de holder på med.

Skummelt?

Ja, jeg synes faktisk det.

 

 

Håper dere får en fin dag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg