Give me some energy.

 

Nå i disse dager er det ubeskrivelig hektisk. Det er i denne perioden jeg kjenner at jeg må virkelig sette kroppen på ladning. Det at det er fri i morgen er helt greit av den grunn. Treningen blir utsatt til i morgen og det med god samvittighet. Når det er så hektiske dager på jobb, velger jeg å ikke trene så jeg ikke bare utsetter kroppen for stress.

 

Det er jo egentlig bare helg. Rekker ikke å registrere at helgen er over før den kommer på nytt. Vet ikke om man skal klage over det, eller om man skal være glad for at dagene går.

 

Jeg er redd at sommeren kommer litt sent i år og at sommeren plutselig er over. Er det noe jeg trenger nå, må det nok være sol og varme.

 

La oss håpe at vi slipper å vente så alt for lenge på det.

 

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg