Når tilliten svikter.

Det er så typisk. Dette er meg i et nøtteskall. Det skjer alltid meg meg dette. Gang på gang. Det er kanskje ikke så ofte med slike fridager midt i uka, men jeg var selvfølgelig lys våken klokken 08.00 i dag. Der var den “sove leeeeenge” planen i søpla. Men, jeg klarer heldigvis å se det positive med det også. Jeg får jo mye utav dagen. Jeg skal ikke gjøre noe som helst i dag, i så fall ikke noe som krever så alt for mye av meg. Det står trening og husarbeid på planen, og da gjerne i den rekkefølgen også.

Bare på de to timene jeg har vært våken, har været endret seg stort. Det var sol og fint, helt til det begynte å regne. Så begynte det å snø, og nå er solen her igjen. Utrolig hva man får med seg når man står opp tidlig og ikke minst når jeg har utsikt ut imot gaten.

 

Til en liten forandring så har jeg faktisk fått litt  kontakt igjen med min PT via nett. Det må jeg si var etterlengtet. Helt til jeg spurte om en siste ting og det ble helt stille igjen. Jaja, hun visste meg at hun lever, om ikke annet. Hører vel ifra henne om to uker eller noe igjen. Slapt, men sånn er det tydeligvis i dette tilfelle. 

Er glad jeg klarer meg selv såpass godt som jeg gjør. Bare synd at jeg mister tiliten ovenfor personlige trenere via nett.

 

 

#PT #Personligtrener #Trener #Trening #Helse #mai #Blogger #Blogg #Torsdag #Hverdag #Kosthold #Treningsplan #Plan

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer
    1. Var ikke denne PT-greia gratis? Tror nok ikke du skal skjære alle over en kam! 🙂 Finnes helt sikkert mange gode PT-er over nett og – om man er villig til å legge litt penger i det! 🙂

    2. Drea Kay: Nei. Har betalt for dette så det er derfor det er så kjipt. Vet at ikke “alle” er slik, men det er mange i dag som utgir seg for å ha denne kompetansen som ikke har det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg