Sommerplaner.

Et friskt lite mellommåltid som vannmelon er kjempe godt. Det er virkelig noe som minner meg om sommer.

 

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å hatt en veranda. Ikke minst sol og ikke regn. Jeg har en fransk balkong, som det så fint heter, men der får jeg ikke mye plass. Jeg får vel kanskje bestille meg en sydentur. Da får jeg garantert fint vær. Ikke lenge igjen til ferien heller, så jeg må begynne å planlegge litt.

De sier at det blir tidenes sommer i år, men jeg vil reise bort uansett. Det er da det er ferie.

 

 Instagram: @Randiae

Facebookside: Link her

#Mellommåltid #Tips #Reise #Mai #himmelspretten #Mat #Foto #Hverdag

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg