Foto-fashion.

 

Det er nesten så den dagen med fri i går gjorde meg ekstra lat. Kjenner det skal bli godt å komme seg på jobb å få gjort noe. Her ble det ikke mye annet enn sløving og husarbeid på fridagen i går. Å jeg er redd det ha blitt akkurat det samme i dag dersom jeg har hatt fri. Derfor er det godt å ha en jobb å gå til.

Jeg har tenkt mye fram og tilbake i dag. Tror det er mandag hele tiden. Man blir jo forstyrret av en fridag midt i uka, men jeg klager ikke på det å få et lite avbrekk.

 

 

I går da jeg hadde litt tid tok jeg meg en shoot hjemme i stua. Skulle kanskje hatt mer enn maskara og røde lepper, men det ble en hestehale og greit lite sminke. Men, bilder ble det.

 

Har for kort tid siden kjøpt denne hvite blusen/ toppen på Gina Tricot. Kjøpte faktis to stk av denne da jeg likte den veldig godt. Jeg hadde i en periode en del hvite fine overdeler som jeg likte kjempe godt, men de ble ødelagt på jobb med farge. Derfor måtte jeg kjøpe to at jeg har i tilfelle jeg skulle finne på å bruke den på jobb.

 

Håper dere får en fresh FREDAG!

 

#Gina #Ginatricot #mote #fashion #Lepper #Hverdag #sminke #Makeup #Trend #Foto #Shoot #Fotoshoot

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg