Ikke glem deg selv.

 

 

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal lukke øynene og fokusere på det å slappe av. Det er snakk om egenpleie.

 

 

Om en liten time, ligger jeg og får ansiktspleie. Det er så etterlengtet at jeg kan ikke få sagt det. Etter alt som har vært, med stress og fullt kjør, er jeg klar for å slappe av og ikke gjøre noe som helst i en times tid. 

Det å prioritere seg selv og gjøre ting man vanligvis ikke unner seg, er noe jeg verdsetter, men dessverre er alt for dårlig til å gjøre. Det jeg har blitt flink til, er å stelle neglene mine. Jeg har alltid gjort dette selv, men nå i det siste har jeg unnet meg å gjøre det skikkelig også.

Treningen har jeg valgt bort i dag fordi jeg trenger å slappe av på en annen måte. Jeg har startet de to siste dagene med å gå til jobb, noe som har gjort at jeg har fått en bedre start på dagen med det å la tankene fly, reflektere over ting og ikke minst det å få frisk luft.

 

Det å starte dagen med en gåtur er undervurdert. Jeg har så lett for å tenke på alt jeg MÅ få gjort før jobb at jeg velger buss av den grunn. Men, er det fint vær og en god temperatur, er det egentlig bare tull å ta bussen. Men, man er travle i sin hverdag den dag i dag. Alt skal gjøres og helst fort som mulig.

Ikke rart vi får gråe hår dere.

 

Håper dere unner dere det å slappe av litt og at dere prioriterer dere selv oppi denne travle hverdagen. Det jeg har lært i dag nemlig, er at man må tenke mer på seg selv, og ikke hva alle andre forventer av deg.

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg