Lys i tunnelen.

Det er ikke feil å våkne med et smil om munnen og være i godt humør. Dagen i går derimot var jeg sur som ei fille. I så fall følte jeg meg sur og i dårlig humør. Men, det å finne ord som kunne beskrive hvorfor, var heller ikke enkelt. Var vel rett og slett en dårlig dag.

 

 

I dag har jeg et bedre utgangspunkt. Dagen starter med jobb og etter jobb er det rett hjem å treffe gode venner og ta seg en fest. Jeg tror det bare har vært ekstremt mye på en gang de siste dagene. Men, jeg er jo bare et menneske jeg også.

Det er ikke alle dager som er like og enkelte perioder er tøffere enn andre. Men, når man har vært en tur ned, så vet man at det går oppover.

 

Det var dagens “utblåsning”.

 

-Randi Annette-

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg