Dagens trening.

 

Nå er hverdagen tilbake og det betyr tilbake til rutiner. Dagen starter jeg med en gåtur til trening på ca 35 minutter før det blir litt styrketrening. I og med at det er såpass varmt ute og sol, dropper jeg bussen. Jeg har jo sykkel, men har bare ikke kommet på å pumpe luft i dekkene og tørket av støvet. Men, det blir.

 

Jeg skal begynne på mitt nye treningsprogram i dag, så det blir spennende å se hvordan det går. Det er en uke siden jeg trente sist, så jeg får bare begynne en plass. Jeg har denne gangen en treningsplan som tilsier at jeg skal trene fire ganger i uken, så det vil også si at jeg starter med å ikke fullføre planen. Eller, det kan være jeg får til å trene fire dager på rad, men det kommer veldig an på om jeg får tid til det. Skal reise bort i helgen å blir borte fra fredag til tirsdag, så tiden vil vise.

Så lenge jeg gjør en innsats på trening skal jeg være fornøyd med det.

 

Nå skal jeg komme meg ut i det fine været.

 

Håper dere alle får en strålende dag.

 

#trening #helse #Hverdag #Mandag #PT #Treningsplan #Plan #Fokus #Overkropp #Underkropp

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg