Når dagen er god.

Dagen har gått i det å trene og jobbe.

Dagens trening ble mark, frontbøy og knestrekk. Halvparten enn planen, men kom meg ikke av gårde i tide. Å jeg ville heller gå enn å ta buss, så da ble det sånn. Det ble en god økt. Godt å komme i gang igjen.

 

I morgen skal jeg ta ansiktspleie. Det ser jeg veldig fram til.

Det er på tide å stelle litt ekstra godt med seg selv. Det skjer så alt for lite, og det har jeg tenkt å gjøre noe med. 

 

Det er vel noe jeg sier etter hver gang jeg har stelt litt ekstra godt med meg selv.

 

Dere får ha en god natt. Håper dere har hatt en fin dag.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg