Det er lov å unne seg litt luksus.

 

Jeg er ikke redd for å gjøre det lille ekstra utav min frokost. Det blir litt utenom det vanlige og det er noe jeg setter pris på.

 

Dette er et sponset innlegg

 

Ikke nok med at jeg drikker ifra et vinglass, men disse glassene har jeg arvet, så de er verdt veldig mye. Det så jeg etter jeg hadde drukket opp denne herligheten. Jeg tenkte med meg selv at det var vel ikke nødvendig, men jeg la ikke merke til det før etterpå. Det ble litt ekstra luksus, med andre ord.

 

Under ser dere hvordan man kan lage milkshake uten en shaker. Alt du trenger er et desilitermål og NOKA milkshake. Bruk visp for å blande det sammen.

 

Jeg valgte sjokolade denne gangen, men den finnes i vanilje, jordbær, karamell og blåbær. Å en med smak av kaffe, som er veldig god.

 


På bilde over ser dere hvordan den ser ut.I tillegg til melk, anbefaler jeg å ha i 0.5 dl vann også for å få den litt tynnere.

 

 

Husk å unn deg litt luksus du også.

 

Instagram: @Randiae

Min side: Link her

 

 

#Reklame #Sponset #sponsor #Noka #Diett #Nokadietten #Milkshake #Kropp #Helse #Hverdag #Inspirasjon #Mattips #Tips #Oppskrift

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg