En ny og bedre versjon av meg selv.

Det føles ut som at jeg har fått revet vekk alt som har tettet igjen og nesten vært som en hinne på ansiktet. Den behandlingen med ansiktsrens, maske, krem og rensing hadde virkelig noe godt for seg.  Det føles ut som at huden er skikkelig ren og myk. Jeg har bestemt meg for å bli flinkere, for det hadde noe for seg.

Det er jo så godt, så hvorfor ikke, tenker jeg. Det kostet meg litt over 600,- og det er jo verdt det.  Kjøpte med med meg en god rens også som jeg tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med.

 

 

 

Jeg som trener såpass mye, burde vel vært flinkere til å rense huden etter trening. Jeg gjorde det i en liten periode, men følte at jeg renset huden alt for mye, å spesielt de dagene jeg kanskje trente to ganger. Jeg fikk vite at jeg ikke har mye linjer rundt øynene, noe jeg mente selv at jeg hadde. Men, man er vel mest kritisk til seg selv. 

Ikke at jeg tenker over det, men jeg ser det hvis jeg ser etter det.

 

Men, jeg tenker det er bra å få en skikkelig rens, spesielt jeg som jobber i en salong med mye spray og ikke minst i et tørt lokale.

 

Det er nesten så jeg gleder meg til jeg skal dusje etter trening så jeg kan bruke ansiktsrensen igjen, for den var skikkelig god.

 

Ha en super dag.

 

#Egenpleie #Ansiktspleie #Pleie #Behandling #Helse #hverdag #Luksus #Trening #hud

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg