Prestasjon og oppladning.

Det er ikke rart man ikke henger med så godt lengre når disse dagene flyr. Jeg skjønner ikke hvor dagene blir av og jeg kjenner jeg nesten blir stresset av det. Plutselig var ukens treninger unnagjort.

 

 

Jeg hadde en god økt på trening i går der jeg opplevde nok en gang en liten økning i noen av øvelsene. Det er rart hvordan dagsformen preger resultatet av treningen. Men, jeg merker at jeg presser meg litt mer når jeg trener med andre også. Det har kanskje litt med tryggheten å gjøre også. Man tør kanskje å ta i litt ekstra, og det går jo bra. Det er jo kanskje sånn at jeg kan klare det alene også, men det er vel litt psykisk også.

 

I morgen er det helg igjen og da går turen til havgapet. Jeg kan nesten ikke vente. Det blir først et døgn på Frøya før turen går videre hjem til pappa.

 

Da skal batteriene lades og jeg skal hjem til min kjære pappa og den søte katten. Håper at været blir fint at man kommer seg ute på sjøen en tur å fiske litt middag.

 

Idyll.

 

#Reise #Helg #Hverdag #opplevelse #Helse #Idyll #Fokus #Trening #Overkropp #Styrketrening #Styrke

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg