Endring i planene.

 

 

Det ble visst en tidlig helg for meg denne gang. Reisen som skulle starte i morgen tidlig, ble heller til i kveld. Jeg ligger foreløpig sånn passe mett på sofaen etter å ha inntatt taco for den store gullmedaljen. For reisen er det kjøpt inn surt/søtt godis som jeg skal kose meg med på bilturen til Frøya. Kjenner allerede nå at øynene holder på å sige igjen, så det er stor fare for at jeg kommer til å sovne på reisen. Litt sliten og ganske trøtt.

 

 

I morgen blir det 80-årsdag med god mat og gode kaker.

 

Blir gøy å treffe selveste bursdagsbarnet også.

 

Håper dere får en fortsatt fin kveld.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg