Da har jeg vært på nok en reise.

Tenkte jeg skulle vise dere så fin jeg er på håret her ute i havet- det blåser nemlig.Håret kommer i siste rekke på denne dagen. Ikke vits i å gjøre noe med det. Det er jo i grunn helt fantastisk for en frisør som meg som ellers må tenke på det, å bare la det være.

 

 

Det er godt å endelig ha kommet hjem til pappa. Det er rart hvor kroppen slapper av med en gang. Det er ren terapi å reise hjem der det ikke er noe som helst forpliktelser.

 

Til og med min data har tatt en liten ferie så jeg må bestille meg ny. Heldigvis er pappa grei å låner bort sin i dette øyeblikk. Dataen min blir flittig brukt så jeg har renset den og gjort det jeg kan, men nå er det på høy tid å bestille seg en ny. Har fått god hjelp til å finne den “rette” for mitt bruk, så jeg må ut med nesten 6000,-. Det er en høy pris synes jeg, men den jeg har nå kostet kanskje 4000,- og den har jeg nå hatt i 4 år. Å da med masse trøbbel på slutten. Så da er det nok verdt det.

 

Der ser jeg at min data har våknet til livet. Den ville ikke koble seg til Internett heller, men nå spiller den på samme lag som meg.

Hører rykter om at været blir bedre i morgen og da blir det sikkert en fotoshoot og trening ute. Det er sånn det bruker å være når jeg er hjemme det.

 

Håper dere får en fin pinse.

 

 

#Ferie #Reise #Tur #Helse #helg #Hår #Vind #Vår #Havet #Blogger #Trening #Familie Blogg #Foto

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Deilig med flott hår da =D
      Så koselig =)
      Data greier er dyrt. Skal kjøpe en stasjonær selv til sommeren, kommer på opp i 7-8 tusen =O
      Lykke til med ny pc og kos deg masse med pappa og det flotte været!
      Ha en flott dag! =)

    2. Riksløven: Tusen takk for det. Det var hyggelig sagt 😉

      Det er skikkelig dyrt ja, men det er nok verdt det med tanken på hvor nødvendig det er for meg. Har lenge hatt lyst på et nettbrett, men jeg innser at jeg har egentlig ikke bruk for det. Ulempen med data er at den er stor og tung å reise med.

      Ha en super dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg