Strike a pose. Selfies er HOT!

Foto og selfies er HOT om dagen. Å det er kanskje både ødeleggende og positivt.

 

 

Hva jeg synes om det?

Jeg synes det hører hjem hos en blogger, men for alle andre er det kanskje bare merkelig? Vi som blogger deler en god del og noen av oss deler kanskje alt. Hvorfor det er sånn at noen velger å legge ut om alt og ikke har filter er noe jeg kan forstå.

Jeg selv har skrevet om savnet jeg har når det gjelder min avdøde mor, de periodene som er tøffe og de dagene jeg er i skikkelig godt humør. Det er en del av hverdagen og det er faktisk skikkelig godt å skrive det fremfor det å snakke med en venn om det. Ofte føler man seg til bry. Men, jeg synes man skal reflektere litt mer over hva man skriver.


 

 

Jeg selv har til tider vært vel ærlig og åpen uten å kanskje tenkt over at familien min må lese det fremfor at jeg ringer, men det er så rart med det å kan skrive det. Da kan hvem som vil lese det og de som ikke har lyst kan la det være.

 

Men, jeg tror det er viktig for de som leser blogger også å vise en viss respekt ovenfor vi som blogger. Det kan være du har begynt å følge en blogg på det nivået at du besøker bloggen en gang i uka og at du enkelte ganger leser bare overskriften. Så lite skal det til før man blir dømt.

“Hun er sånn. Hun gjør sånn og hun skriver sånn” . Da var den bloggeren dømt.

 

Tenk over at det er et menneske bak den bloggen. Spør om du er usikker enn å bare dømme. Jeg selv har fått hørt at jeg ER sånn og sånn. Den typen som drikker bare shaker og som trener HVER dag. Det er mer enn hva jeg visste.

 

Poenget er at bloggere er forskjellige. Jenter er forskjellige. Du er ikke mer spesiell enn meg, og jeg er ikke mer spesiell enn deg.

 

Lev i nuet.

 

Følg bloggen tettere på linken her

Instagram: @Randiae.

 

 

#Foto #Selfie #Selfies #Blogg #Bloggere #Hot #Lev #Helse #trening #Helg #Søndag #Photo #Instagram #Randiae

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg