Me and my umbrella.

 

Fotoshoot ved havet har blitt en del av min greia her hjemme. Det regnet skikkelig, og min gode pappa måtte knipse noen bilder. Jeg med paraply og han uten. Ikke særlig høflig av meg, men jeg tror han syntes det var gøy. Bildene er ikke redigert og det tok ikke mange minuttene på grunn av at det regnet så enormt mye, men vi hadde det gøy vi.

 

Etter en god del kake og vaffel var det godt med en gåtur. Det finnes jo ikke dårlig vær, bare dårlig klær.

 

Jeg har et ønske å etter hvert kan prioritere det å gå turer i Trondheim også. Jeg går jo til jobb noen ganger, men det å bare gå en tur uten å skal rekke noe er noe jeg skal prioritere. Det handler jo stort sett om det å prioritere og det å bruke tiden riktig.

 

Jeg vet jeg kommer til å savne denne øya når jeg reiser igjen. Det er så fredelig og godt å være her.

 

Nyter hvert sekund.

 

 

#Reise #Helg #Pinse #Ferie #Opplevelse #Trim #Mosjon #Helse #Trening #Foto #Fotoshoot #Bilder #Karitraa #Inspirasjon #blogg #Blogger #Motivasjon

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg