Det er så idyllisk. Er du ikke enig?

Her ute ved havet er det så idyllisk, så jeg må bare åpne dette innlegget med et fint bildet ifra en båttur fra påsken.

Det er jo så vakkert.

 

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Frokosten er klar for å spises og i dag er det NOKA musli, 1 kokt egg og en kopp kaffe som står på menyen.

 


Her ute har vi huset ganske nærme havet, så jeg sitter å ser ut i mot horisonten med et hav som er blankt og nesten i ro. Det er ren terapi å være her. Jeg kjenner det gjør godt.

Ingen trafikk, mas, kø eller noe som stresser.

 

Det kaller jeg idyllisk.

 

 

Min side: Link her

Instagram: @Randiae

 

#NOKA #Diett #Nokadietten #Nokadiett #Sponset #Sponsor #Reklame #Blogg #Blogger #Mandag #Pinse #Helg #Helse #Sunn #Mat #Frokost #Mattips #Oppskrift

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg