Endelig kom det jeg har ventet på.

 

Endelig kom muligheten. Endelig et vær der jeg kunne sitte ute uten jakke. Helt fantastisk og ikke minst etterlengtet.

 

 

 

Jeg og pappa satt ute lenge i formiddag og pratet om alt mulig. Han fortale historier om det som har vært rundt her og jeg kunne se for meg alt. Om det er noen som er flink til å fortelle historier, så er det han.

Engasjert, innlevelse og han har alltid en god latter på lur.

 

Verdens beste venn og verdens beste pappa.

 

 

#Familie #pappa #Far #helg #Idyll #Reise #Blogg #Blogger #Samfunn #Opplevelse #Inspirasjon #Foto #Fotoshoot

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg