Minner <3

En helt fantastisk dag å se tilbake på. Jeg og pappa satt lenge ute i går der vi tok bilder og snakket om alt mulig. Det er godt å ha minner å se tilbake på. Ja, det var i går, men det er uansett noe jeg kommer til å leve lenge på.

 

Det som er så fint med bilder er at man kan huske historiene bak bildene mye bedre. Jeg har jo enormt mange bilder av nære og kjære, ja for å ikke snakk om meg selv. Skulle nesten ha printet ut bildene slik at jeg er sikker på å ikke miste de.

 

Nå er det tilbake til rutiner igjen og det betyr også trening. Havregrynsgrøten er spist og jeg er straks klar for litt trening.

Får se hva jeg finner på i dag.

 

 

Ønsker dere alle en fantastisk dag.

 

 

#Helse #Foto #Trening #Styrketrening #Styrke #Blogg #Blogger #Fotoshoot #Inspirasjon #Glede #Familie #Venner #Minner

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg