Litt om mitt treningsprogram og den sunne middagen!

 

Etter dagens trening som satte sine dype spor, var det middag.

Å for å nevne litt av hva treningen gikk ut på:

Markløft 4×6

Frontbøy 3×15

Knestrekk 3×10

Bulgarsk utfall 4×8

Hip-thrust medbenk 4×15

Planken 20 sek x 3

 

Det var ikke mye annet enn hodet som jobbet og gjorde at jeg fullførte alle reps. Det er så kjedelig når jeg løfter sykt tungt og at jeg må gjøre det så mange ganger som 4 reps og for ikke å snakke om 15(!!!) ganger. Men, jeg dødde jo bare litt inni meg og det var pyton å gå ned trapper, MEN jeg fullførte!!!

 

Så over til dagens middag.

 

Eggenudler med grønnsaker og svin.

 

 

 

1 hel gul løk i skiver, 2 gulrøtter og litt brokkoli med litt olivenolje, hvitløkspulver og pepper.

220 grader med varmluft, over og undervarme i ca 16 minutter.

Sliten på en god måte, god og mett.

Nyt kvelden videre.

 

#Middag #Mat #Oppskrift #TIps #Sunt #Sunnhet #Helse #Tirsdag #Hverdag #Foto #Inspirasjon #Matglede #Protein #Svin #Eggenudler #Egg #Nudler #Blogg #Matblogg #Blogger #Instagram

 

.-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg