Bli med i konkurransen om å vinne en pose med hårprodukter!

 

Jeg har den gleden av å gi dere en stor mulighet før sommer og saltvann tar kontrollen på håret ditt.

 

Jeg driver Hedmasters her i Trondheim og jeg har med bloggen min tenkt å gi kunder, lesere og venner en super mulighet.

 

 

For å delta trenger du å gjøre følgende:

 

1. Del dette innlegget på facebook

2. Kommenter her på bloggen hvorfor du ønsker å vinne

 

Noen av produktene du kan vinne ser du på linken her . Vinneren trekkes 8.Juni.

 

 #Mote #Hår #Hårprodukter #Konkurranse #Premie #Onsdag #Hverdag 

 

Lykke til.

 

-Randi Annette-

34 kommentarer
    1. Vil veldig gjerne vinne, da jeg ikke får brukt så mye tid på meg selv i en hektisk hverdag med en fantastisk sønn på straks 10 mnd og håret trenger det så absolutt 🙂

    2. Jeg har rett og slett ikke kunnet ta med råd til å kjøpe noe til meg selv det siste året hær! Så da er det mangel på hårprodukter for tiden!
      Så jeg vil gjerne vinne 🙂

    3. Håper jeg vinner fordi jeg og min datter trenger det så forferdelig.
      Vi har dårlig råd og bruker kun billigst sjampoo vi kan finne…
      Å det vises på håret. Så VI TRENGER DET. OG VI FØLGER BLOGGEN
      DIN HVER DAG 😀

    4. I en hverdag med 3 spinnville barn så er vel ikke akkurat jeg førsteprioritet her hjemme 😛 så ja… håret mitt er vel desperat etter hjelp! stakkars hår…. :O 😛

    5. og kan vel tilføye det at jaaaaada, jeg kan for at håret mitt ser ut som det gjør seeelv, men jeg kan skjerpe meg? 😀 hahaha 😛

    6. DinaRoj på Facebook. 🙂
      Hei, jeg (som mange andre) har stor behov for nye hårprodukter. Jeg har ganske slitt hår pga retting. Håret mitt er en mellom ting mellom rett og krøller, og må rette pga poff hår på morningene (ellers blir nabobarna redde).
      Det hadde betydd utrolig mye fordi håret mitt trenger sårt å bli bortkjemt.
      Har ganske stivt hår, og hadde passet bra med oppmykning, spesielt ettersom jeg har vitnemålsutdeling om noen uker og er allerede stresse for håret mitt.
      Klem
      – Dalia ❤️

    7. Jeg hadde hatt lyst til å vinne fordi jeg er glad i å pleie håret, og ønsker alt det beste for at håret skal vokse fortere 🙂 Har alltid spart etter langt hår, men det har blitt fort slitt og lengden blir klippi av med en gang jeg begynner å bli fornøyd med lengden 🙂 Hadde vært helt supert å vunnet en pose med masse forskjellige hårprodukter!
      [email protected]

    8. Hei Hei
      Jeg har delt på min Facebook side Offentlig.
      Jeg ønsker meg nye hår produkter da jeg glemte posen med Shampoo, balsam og styling produktene mine i Tyrkia.
      Glemte rett og slett å putte det i kofferten, hadde betalt 300 kr ekstra for å ha ekstra Kg, kommer på flyplassen og skjønner ikke hvorfor jeg bare hadde 1 kg for mye…. Å da jeg kommer hjem så ser jeg det, tror du jeg var irritert eller?
      Alt var produkter fra Frisør salong, så ble ett stort tap.
      Pluss de 300 kr, for 1 kg ekstra.. Argh det irriterer meg enda.
      Så jeg har veldig lyst å vinne slik at jeg får noen nye produkter, håret mitt trenger det etter sol, saltvann og bleking 🙂
      Så jeg prøver lykken og håper jeg er mer heldig her en jeg var på ferie min..
      Eller på reisen hjem fra ferien min :p
      Krysser fingrene og håper. :
      Ønsker deg en fin Søndag og en kjempe fin Kommende Juni Mnd
      Hilsen fra Monica Karin

    9. Har delt på facebook og ønsker å vinne da jeg har et så ganske ødelagt hår.Har ikke råd til skikkelige produkter så hadde vært flott med noen produkter til mitt hår

    10. Vil gjerne være med å prøve lykken her.
      Delt på facebook 🙂
      Det hadde vært så flott med gode hårprodukter til mitt tørre og slitte hår.

    11. Jeg har utrolig lyst til å vinne fordi håret mitt trenger virkelig noe som pleier det fordi det er så skadet og slitt. Det hjelper ikke om jeg går til frisøren annenhver måned heller.

    12. Delt:)
      Jeg ønsker å vinne fordi etter flere år med spiseforstyrrelser har håret mitt blitt veldig tynt, livløst og slitt! Kunne trenge en opprustning 🙂

    13. jeg er med! ønsker meg bra produkter til håret, slik at det ikke ser så livløst ut! mer volum hadde vært fint også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg