Merkene etter sykehusbesøk.

 

Som jeg nevnte tidligere i dag, så har jeg vært på sykehuset å tatt en del tester. Selve øvelsen gikk greit, men jeg var fryktelig spent i forkant. Å undersøkelsen gikk med på nettopp det å få strøm.

Det var kjempe snodig å se fingrene og ikke minst kroppen min ligge med rykninger på grunn av de punktene som fikk strøm.

 

 

Jeg ble tegnet på og målt opp med målebånd. Han som utførte undersøkelsen var veldig hyggelig og det å snakke om vær og vind er jo jeg som frisør skikkelig god på. Har vært igjennom den samtalen en god del – ja, jeg har faktisk mistet tellingen etter mine 9 år i faget.

 

Da er det bare å vente i to uker med å få svarene.

 

Nå skal jeg koble av med to venner. De skal spise, jeg skal drikke pepsimax og se blid og fornøyd ut.

 

Ha en fin kveld videre og takk for de hyggelige meldingene dere har gitt meg i dag.

 

You’re the best <3

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg