Jeg er klar for trening. Med litt ekstra FRES.

Nå er jeg skikkelig klar for å innta treningsstudioet for å løfte litt vekter igjen. Det blir min tredje økt denne uka, selv om målet var fire. Men, uventet ting kan dukke opp. Det er ingen grunn til å henge med hode av den grunn, da jeg virkelig har jobbet skikkelig hardt med meg selv de øktene jeg faktisk har hatt. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har kjørt øktene mine utrolig tøffe, men det er slik man oppnår resultater.
Man klarer alltid litt mer enn det man selv tror.

 

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Nå skal jeg innta en FRES så jeg blir skikkelig klar for å løfte vekter. Denne gir et oppkvikkende effekt og ikke minst ekstra energi.

Det er bare å bland 1 stk brusetablett med 2,5 dl vann så er du “good to go”.

 

Bruk rabattkoden: TEAMSTRONGR100

Alle kjøp over 600,- gir deg 100,- rabatt. Lik og del gjerne med dine sportye venner.

Du får kjøpt FRES ved å trykke her.

 

Instagram: @Randiae
Lik min facebookside: Link her 

 

#strongr #FRES #Trening #Energi #Technutrition #Teamstrongr #Bestrongr #Fit #Helse #Sponset#Reklame

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg