Dagens treningsøkt nå på bloggen. Kun for å gi deg inspirasjonen.

Jeg ble skikkelig kjørt på dagens økt, noe som gjorde godt. Jeg hadde fokus på underkropp og øvelsene jeg kjørte i dag var følgende.

Knebøy

Benpress

 Utfall (se på min instagram for video)

Mageøvelse med ball (se på min instagram for video)

Strake markløft

Legg curl

Hip Thrust

 

Det ble en hard, men en god økt. Godt å kjenne at man har gitt jernet.

 

I morgen er det overkropp og det gleder jeg meg til. Godt med litt variert trening.

 

Hvis du har trent i dag, hva trente du

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Believing: Hoppetau er jo skikkelig gøy. Jeg kjøpte et for to år siden, men aner ikke hvor det er. Rokkering er undervurdert! Det er bra trening det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg