Hard jobbing fortjener å bli belønnet.

 

Da er jeg ikke langt unna det å være ferdig på jobb for dagen. En liten matbit nå med NOKA tacogryte, en kopp kaffe og vannflakse.

 


Dette er et sponset innlegg

Om ikke så altfor lenge skal jeg trene og det betyr at jeg er enda nærmere den lille feiringen jeg skal ha med en bedre venninne. Vi skal nemlig feire at vi begge er ferdig med eksamen og det skal da nytes med en pils eller to.

 

Det er viktig å belønne seg selv uavhengig av hva man har oppnådd.  Et lite delmål eller et stort mål bør man gi seg selv belønning for. I for eksempel trening kan det være nytt treningstøy og er det eksamen, så hvorfor ikke unne seg en bedre middag eller en pils.

 

Jeg mener det er god helse jeg. Trenger ikke å være livredd kalorier og alkohol. Alt med måte.

 

Hurra for #Helårskroppen.

 

 

#Noka #nokadietten #Reklame #diett #Trening #Feiring #Helg #Fredag #Helse

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg