Variert treningform står på dagens program.

 

Det var skikkelig himmelsk å våkne av seg selv uten noe alarm. Jeg sov til klokken 09.30 og det gjorde virkelig godt. Nå skal jeg spise litt frokost før det blir å trene litt styrke. Jeg tror det blir en liten svømmetur også. Det er så befriende og godt å svømme. Det er relativt tungt å svømme også, men det er kanskje ikke så rart at det er bra trening heller. For du bruker hele kroppen på en god måte. Bare se på de som er proffe. De er gjennomtrente de.

 

 

I går ble det litt pullups, benkpress, facepulls og mage.

Hva det blir i dag, vet jeg ikke. Må nok kjøre min bedre bakdel litt tenker jeg. Det har den bare godt av.

 

Hva skal du trene i dag?

 

 

#trening #Helse #Helg #Lørdag #Blogg #Treningsblogg #Blogger #FItness #Overkropp #underkropp

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg