Klar for fest!

 

 Om ikke alt for lenge skal jeg begynne å ordne meg og gjøre meg klar til fest. Jeg får nemlig besøk av mine flotte medarbeidere. Vi skal ha en bitte liten fest her før vi skal ute å spise. Ute så pøser det ned, men jeg er glad og fornøyd uansett. Dette skal bli en bra hyggelig kveld.

 

 

 

Har ikke funnet ut helt hva jeg skal ha på meg, men det finner jeg ut om litt. Skal sies at det ikke frister med noe skjørt eller kjole pga været, men jeg kjører nok på med noe slikt uansett. Må skille litt i mellom fest og hverdag synes jeg.

 

Bildene i dette innlegget er ifra i går. Tenk om det kunne vært like fint i dag. I går var det god temperatur og jeg kunne endelig finne frem skinnjakken min. Men, i dag blir det over til skjerf og varmere jakke, igjen.

 

Håper dere får en fantastisk flott kveld. Jeg skal i så fall kose meg.

 

God helg.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg