Dagen derpå.

 

Jeg hadde en super koselig opplevelse på byen i går. Det ble god mat, god drikke og et hyggelig selskap. Jeg var veldig glad for å at regnet ga seg ettersom jeg nektet å ha på meg bukse på tross av været. For å se hva jeg hadde på meg, så trykk på linken her.

 

Det er så ubeskrivelig godt å ikke ha de store planene i dag. Jeg har i det siste året brukt søndager på å gjøre unna lekser og lese, men nå har jeg ikke det hengende over meg og det er både godt og veldig rart. Nå er livet mitt tilbake for en periode til jeg begynner å studere igjen fra høsten. Men, det er lenge til. Jeg venter fortsatt på sommeren jeg.

 

For å lettere følge med meg og min blogg, må du mer enn gjerne like/ følge mine sider.

Trykk her: Min side

Instagram: @Randiae

 

-Randi Annette-


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg