MANDAG. Er dere klare?

Da var helgen over for denne gang og mandagen er her igjen. Er dere klare for å starte uken?

Jeg er klar som et egg. Dagen starter jeg med kardio på 30 minutter før det blir jobb. Det er utrolig godt å starte dagene med en gåtur eller trening, men det har dere som har fulgt bloggen lenge fått med dere.

 

 

I morgen blir det styrketrening da jeg har mer tid til overs. Nå må jeg stikke av gårde.

 

Håper dere får en fantastisk dag.

 

#Trening #Fitness #Løping #kardio #Cardio #Karitraa #Foto #Hverdag #Blogg #Blogger #Mandag #Inspirasjon #Motivasjon

 

-Randi Annette

2 kommentarer
    1. Selv er jeg virkelig ikke klar for den kommende uken. Er så mye som skjer fortiden, og det er ikke så lett om dagen og henge med. Ikke når alt bare er kaos. Ønsker deg en riktig flott kveld videre. =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg