Run like you stole something.

“Run like you stole something”

Det passer godt her synes jeg. For det første så liker jeg ikke å løpe, men jeg liker derimot intervaller. Det liker jeg hvis jeg da må løpe i det hele tatt. Men, så lenge man har det gøy så kan til og med det å løpe intervaller være gøy. Jeg er ikke den som er flink til å gå turer eller det å løpe, men hva gjør man ikke for å få utfordre seg selv. Ved å bare gjøre det man liker, kommer man ikke langt. I så fall er jeg en person som liker å gjøre øvelser jeg ikke er så glad i. Høres kanskje veldig feil og rart ut, men jeg fokuserer veldig på den følelsen jeg vil sitte igjen med etter treningen.

 

Jeg har endra trappetrening til gode. Det har jeg veldig lyst til å prøve snart. Det er jo helt sikkert helt forferdelig. Så da må jeg jo utsette meg for det også. Hvis dere ikke skjønner dere på meg, så er det helt greit. Men, jeg tror at man lærer mye av seg selv ved å sette seg selv ut for litt utfordringer. Jeg elsker å lære mer av meg selv og oppleve mestring. Denne mestringsfølelsen tar jeg med meg over alt.

Det å gå igjennom et liv uten å gi seg selv utfordringer er ikke noe man lærer av.

 

Trener du kardio? Hva liker du best?

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg