Usain Bolt. Strike a pose.

Jeg må nesten le litt av meg selv, men det er det som holder meg i godt humør også. Min gode humor. Usain Bolt hadde kanskje blitt litt fornærmet hadde han sett dette, men jeg prøver i så fall. 

 

 

Jeg har i de siste dagene delt litt tips og prøvd å motivert dere med mine innlegg her på bloggen. Jeg har hanglet litt i formen siden mandag. En stk kjæreste her hjemme har feber og nyser over meg, så det er ikke så lett å bli frisk. Men, jeg er på bedringens vei. Det har ikke blitt noe styrketrening på meg denne uka så langt, men jeg har derimot gått meg tur på 1 time hver dag så langt. Det å starte dagen med en gåtur er slettes ikke verst.

Men, det skal sies at jeg gleder meg veldig til å komme igang med styrketreningen igjen. Men, jeg skal ikke klage på at jeg har mye av kveldene når når jeg hverken studerer eller trener. Det er godt på et vis det også.

 

Håper dere holder dere friske og raske. Ønsker dere alle en fin dag.

 

 

#Helse #Blogg #Blogger #Trening #Treningsblogg #Hverdag #Foto #Posering #2xu

 

 

-Randi Annette-

 

12 kommentarer

Siste innlegg