Jeg skal bli mamma.

 

Jeg skal bli mamma. I grunn, så har visst det så lenge jeg kan huske. Jeg hadde en drøm en gang da jeg var 14 år. Jeg skulle bli frisør, starte salong der jeg kommer ifra og jeg skulle bli mamma i en alder av 22. Når man bli litt eldre, så innser man hvor ung man faktisk er når man er 22. Og 26, for den del. Men, at jeg skal bli mamma en gang, det vet jeg.

 

 

 

Jeg er så heldig å skal passe på mitt fadderbarn, Mikael i helgen. Han skal ligge over til i morgen. Han er litt over 10 måneder og det blir så klart veldig spennende, men mest gøy.

 

 

 

Min kjære Mikael. Mitt fadderbarn som jeg er så utrolig glad i. Ingenting kan beskrive hvor glad jeg er i han.

 

Ekte kjærlighet, det er nettopp det dette er.

 

 

#Fadder #Fadderbarn #Barn #Baby #Mamma #Mor #Helse #Helg #Kjærlighet #Familie #venner

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Jeg tenkte også slik. Jeg skulle bli mamma som 18åring jeg. Det var alltid planen min, helt til jeg ble 18 og inså att det ikke var helt idielt der og da 🙂 Men nå, 25 år gammel venter jeg mitt første barn – og jeg gleder meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg