Det å ha noe å se fram til.

 

Jeg er så klar for helg.

Jeg skal jobbe denne helgen, men jeg gleder meg veldig til at mitt kjære fadderbarn kommer på besøk. Han skal nemlig ligge over fra lørdag til søndag. Det blir så koselig. Jeg ler og smiler skikkelig for meg selv når jeg tenker på det. For det er ganske gøy at han skal overnatte her hos oss. Han ble 10 mnd 1 Juni, så han er ikke så veldig gammel. Det er bare å finne fram ei klipe og manne seg opp til bleieskift. Neida, det skal nok gå så fint så.

 

 

Jeg skal rydde og ordne klart rommet han skal ligge på. Bildet over er tatt på det rommet, faktisk.

 

Da er det ikke mange timene igjen til jeg er ferdig på jobb. Det blir nok å ligge i sofaen og slappe av. Det gjør godt det også etter en hektisk dag på jobb.

 

 

Håper dere får en fin fredagskveld.

 

#Fredag #Helse #Barn #Baby #Overnatting #Familie

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg