Fredag og kardio.

 

Det er absolutt en god følelse dette med helg. Fredager er dager jeg virkelig liker. Det betyr for meg TV kveld og god mat. Jeg elsker jo mat så det er en gylden mulighet å kose seg ekstra mye på. 

 

Jeg har endelig fått fikset sykkelen min så nå slipper jeg å gå 1 time til og fra jobb. Har gjort det hele denne uka, så det skal bli godt å sykle og korte ned tiden betraktelig. Det har jo bare vært helt forferdelig vær også med masse regn og vind. Så det å sykle da er dømt til å skjære seg. Sminke og hår ser nok ikke ut når man kommer fram. Men, siden jeg er frisør så skal jeg nok klare å fikse det.

 

Dere må gjerne følge meg på instagram, @Randiae.

 

Ønsker dere en fin dag.

 

#Kardio #cardio #Trening #Helse #Foto #Inspirasjon

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg