Sporty jente, sportye klær.

Nike Sportswear FREE 3.0 Joggesko pink power/white / Nike Sportswear LEGASEE Leggings black/volt / Nike Sportswear FREESTYLER Tshirts med print blåDette er et sponset innlegg

Jeg har funnet meg noen freshe klær og ikke minst sko ifra Nike som jeg har veldig lyst på.

Jeg har i dag hvite treningssko med hint av blått . Men, disse fra Nike er jo en farge jeg elsker, nemlig rosa. Rosa på treningsklær er noe av det fineste jeg vet.

 

Ettersom jeg har en del rosa overdeler, hadde det vært veldig flott med rosa sko.

Hvis det ikke blir noe sommerlig vær her snart er jeg nødt til å friske meg opp med litt nytt fra Nike.

Ser du noe du likte?

 

  #Bloggklubben #Kollasj #treningsklær #Trening #Klær #Sport #Sporty #Helse #Nike #Mote #Blogg #Blogger #Joggesko

 

-Randi Annette-

   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg