Når det er KJIPT å spise en DIGG middag.

Dette herlige fatet med mat møtte meg da jeg kom hjem ifra jobb i går. Snakk om å ha verdens BESTE kjæreste. Dette smakte mildt sagt som man får det servert på en bra restaurant. 

I dag var det resten av biffen til middag, men da med bakt potet. Men, tror dere at jeg smakte noe av det? Nei. Jeg har feber og et skikkelig tett i hodet. Smakte absolutt ingenting. Jeg sa det i går da vi spiste, ” jeg er så glad at jeg smaker hvor fantastisk godt dette er, til tross av at formen er som den er”. Det fikk jeg svi for i dag. Men, uansett så lever jeg på smaken av kjøttet fra i går. For det var nydelig.

 

 

 

 

Måtte jeg bli frisk snart. Har ikke tid til sånt tull.

 

#Sykdom #Syk #Forkjølelse #Helse #Middag #Mat #Kjøtt #Biff #Protein #Næring #Blogg #Blogger #Matblogg

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg