Jeg elsker shellac. Få inspisasjon her.

Pastell er i tiden og det er også shellac. Denne gangen ble jeg inspirert av min flinke negldesigner, Ann-Kristin.

Jeg har nå hatt fire ulike farger og pynt, og jeg må si jeg ble veldig fornøyd denne gangen også. For å gi dere litt inspirasjon og ikke minst vise dere hva Ann-Kristin har gjort med mine negler, kan dere se på linkene under.

 

Hvite negler med leopard print. Link her. Dyp rosa med shimmer. Link her.

Lys rosa med diamanter. Link her.

 

 Jeg fikk lyseblå med litt glitter på ringfingeren da jeg var hos henne i helgen.

 

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

Glitteret som ble brukt ser dere i krukka under. Hun spurte om jeg ville ha på flere negler, men det  ønsket jeg ikke. Men, det ble veldig fint med glitter, så det hadde i grunn ikke gjort noe å hatt det på flere negler.

 

 

 

 

 

Du finner hjemmesiden til Nail Beat på linken her.

 

Hva synes dere?

 

#Nailbeat #Reklame #Sponset #Sponsor #Sponset #Negl #Negler #Pastell #Glitter #Glam #Nailbeat #Shellac #Gellack #Nails

 

 

Instagram: @Randiae

 

 

-Randi Annette-

7 kommentarer

Siste innlegg