Gode venner vokser ikke på trær

Jeg føler meg så heldig som har gode venner. Jeg har de vennene som er der for meg, men jeg har også de vennene som virkelig bryr seg om meg også. Det er noen man sier noe til og andre man sier alt til. Jeg møtte min gode barndomsvenn i kveld, som er noe for seg selv.

 

Man trenger ikke å kjenne henne for å like henne. Hun er sjarmerende, blid og utrolig kul. Rett og slett en drømmevenn.

 

 

Vi har kjent hverandre siden vi var kanskje 8-9 år. Enda den dag i dag sitter vi å ler og tenker tilbake på hva vi gjorde da vi var små. Eller også den alderen vi er i den dag i dag. Vi er så like på mange måter og vi har mye til felles. Kjenner at jeg fikk mye utav det å møte henne og snakke med henne. Dele tanker, opplevelser og ikke minst alt det vi har lyst til å oppleve sammen. 

Gode venner vokser ikke på trær. Enten vil de bare ha godene av å være venn eller bekjent av deg, eller så bryr de seg faktisk om DEG.

Hun er sånn. Hun er en god venn.

 

 

Ønsker dere en god natt.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Så koselig at dere fortsatt er så gode venninner! 🙂 veldig sant det du skriver, selv har jeg ei venninne som alltid er der for meg og som jeg alltid ville gjort hva som helst for, selv om jeg kun har en slik venn, så er det alt jeg trenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg