Derfor ELSKER jeg å være frisør.

Jeg kjenner en skikkelig boost og jeg må bare fortelle dere om dette. Nemlig, valg av yrke.

Det å jobbe som frisør er faktisk helt fantastisk. Jeg treffer mye folk, jeg får respons på hva jeg gjør med en gang. Jeg blir sett og jeg får skryt av hva jeg gjør, etter hver eneste kunde. Tenk dere det? Det å være på en arbeidsplass og få høre flere ganger om dagen hvor fine kundene føler seg, nettopp på grunn av DEG?!

Det er spesielt det.

 

Etter å ha jobbet på samme arbeidsplass i 9 år så blir man bedre kjent  med de faste kundene og man får nesten et venneforhold. Men, selv om det ikke er slik at man er venner, så går man godt overens. Å det er jo helt fantastisk.

Det er mye grunner til at jeg elsker å være frisør, men det beste av alt er at jeg gleder meg hver eneste dag til å dra på jobb. Hvis man har en slik følelse hver dag etter 9 år, da er det virkelig bra.

 

 

Ville du blitt frisør?

Lik og del gjerne dette innlegget. Vi trenger mange flinke frisører!

 

#Hår #Mote #Frisør #Trend #Foto

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Det sr utrolig kult ut å være frisør, og jeg tror det er en veldig givende jobb! -Jeg kunne tenkt meg å være frisør om jeg hadde vært flink med hendene, men jeg har jo valgt å utdanne meg som noe innefor barn og ungdom som også er en veldig givende jobb ^^ Men alltid drømt om å være flink med hår 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg