Sunn snacks fra DIETmeal.

Som blogger blir man stadig kontaktet av folk som vil ha et samarbeid. Denne gang av DIETmeal, og jeg takket ja til å teste ut noe av det. Først ut er “Barbeque Soya Nøtter”.

 

 

 

 

En porsjon inneholder 11,4g proteiner og 3,3g karbohydrater. Det er jo overkommelig, tenker jeg. Men, det er ikke for alle.

For å nevne noen punker:

Dersom du er gravid eller ammer, bør du ikke benytte deg av dette produktet.

Har du spiseforstyrrelse, ikke benytt deg av dette.

Barn bør heller ikke spise dette.

 

INGREDIENSER

Ristet soya nøtter; solsikkeolje; salt; aroma (røkt smak);

mysepulver; sukker; løk pulver; paprika; hydrolysert vegetabilsk protein;

hvitløkpulver; tomatpulver; urter og krydder; byggmel;

antiklumpemiddel: silisiumdioksid; sitronsyre;

farge: paprika ekstrakt.

 

ALLERGENER / ALLERGI

Inneholder: melk, soya og gluten

Tilvirket på maskiner som prosesserer sennep, peanøtter, og andre nøtter.

 

 

Det er første gang jeg prøver dette. Har du prøvd dette før? Rabattkode til dere lesere kommer på et senere innlegg.

 

Følg meg gjerne på min instagram, @Randiae og min facebookside, link her.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg