Nærmer meg sakte, men sikkert..

Da er det ikke lenge til jeg tar turen hjemover. Jeg håper at det er dette synet som møter meg. Nemlig sol, lukten av sjø og havet som er så blankt og fint.

 

 

Det er i så fall en stor sjanse for at jeg får oppleve fint vær. 

Jeg ser på kalenderen at vi nærmer oss Juli, men jeg kjenner ikke noe særlig følelse av det. Det synes jeg er i grunn litt kjedelig.Jeg skal nemlig ha ferie i Juli, så det hadde vært godt med litt sommerfølelse før ferien starter også.

 

Ikke vet jeg hva jeg skal finne på i ferien heller.

 

Forslag mottar jeg med takk.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg