Disse kjekkasene bør sjekkes ut.

 

I dag hadde jeg en liten fotoshoot med to kjekke karer, nemlig min onkel og pappa. Vi satt ute i sola og drakk kaffe og spiste sjokolade. Vi hadde noen gode og fine samtaler og reflekterte litt som vi ofte bruker når vi møtes. Disse er to av tre brødre og det hadde vært utrolig kult å hatt min andre onkel her også. Men, det får bli en annen gang. Bildene under er ikke redigert fordi de er så naturlige og flotte mennesker. Jeg er kjempe stolt over å ha de i livet mitt. Og pappa er og forblir noe spesielt for meg, uansett.

 

 

 

 

Jeg føler at bildene sier mye i seg selv. Jeg er glad jeg fikk tatt en liten shoot med de. Noe jeg også vet de begge satte stor pris på.

 

 

Er ikke denne sykkelen rå, så vet ikke jeg. Jeg skal så absolutt sitte på. Vanligvis sitter jeg på en Ducati, men det er slettes ikke feil å være eksosrype på denne heller. Motorsykkelklær har jeg, så det er bare å hente meg, Onkel 🙂

 

Håper dere får en fin helg. Jeg må si det er lenge siden jeg har hatt en så fin helg. Familie setter jeg høyt. Det er ikke så rart når man har en slik familie rundt seg.

 

#Familie #venner #Harley #Harleydavidson #Sykkel #Motor #Ducati #Eksosrype #Bilder #Blogg #Blogger #Photo #Foto #Fotoshoot #Shoot #Brødre 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg