Kveldstur i sola ute ved havet.

I dag har det vært et helt fantastisk vær her ute ved havet. Det har helt sikkert vært veldig fint mange steder, men det er vel ikke mye som kan sammenlignes med det å være ved havet på en sånn dag. Tror jeg satt ute i nesten fire timer.  Etter å ha solt meg, spist sjokolade og drukket pepsi max, var jeg klar for å gå en liten tur. 

 

 

Området rundt der jeg bor er utrolig flott. Det er en mulighet for å gå i et tyngre terreng, og det er mulig å gå langs veien. Jeg går så og si aldri i dette terrenget, men det er kun fordi jeg aldri kommer på det. Nesten litt leit å tenke på at jeg skal reise igjen i morgen, men det er bare tre uker til jeg skal hjem igjen.

 

Godt å ha noe å se fram til, det er det.

 

Ha en fin kveld.

 

 

#Strongr #Bestrongr #Teamstrongr #Trim #Trening #Helse #utihavet #havet #Sjøen #Helg #Familie #Blogg #Treningsblogg #Blogger #Fitness #Technutrition

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Ragnhild: Ja. Hører at folk sier det er mye fine plasser i Trondheim. Men, er alt for dårlig til å benytte meg av det. Men, det skal sies at det har ikke fristet så mye heller med det været som har vært. En dårlig unnskyldning kanskje 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg