Er også du en av dem?

Først og fremst må jeg få si hvor utrolig lang og flott denne helgen har vært. Jeg har fått hilst på mange mennesker jeg er glad i og jeg har fått gode minner jeg kommer til å leve lenge på. Utrolig mange hyggelige mennesker har vært rundt meg hele helgen og jeg avsluttet dagen med å være på besøk her i Trondheim til slektninger. Jeg satt ut i flere timer, og det kjennes nå. Jeg har blitt en smule rød kan du si.

Er også du en av dem?

 

 

Solbrent og jeg kjenner det begynner å klø. Enda var jeg flink til å smøre meg og tenke over det. Men, den stakkars kroppen har ikke sett sol i år enda. Med mitt bustete hår og rødheten i huden er jeg nå klar for å finne sengen før jeg skal på jobb i morgen. 

Det har vært en helt fantastisk dag i dag og jeg håper vi får flere av disse dagene med sol og fint vær.

 

Men, nå er det legge tid.

 

Ønsker dere alle en god natt og en flott dag i morgen.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Kjenner meg igjenn! Hatt mange slike flotte dager i det siste! Men rart nok ikke blitt solbrent enda. selv om eg satt ute i hele gårsdagen!
      Håper du har en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg