Styrketrening utendørs med Strongr.com

Jeg har fått en liten gnist igjen. Nemlig for det jeg hadde et håp om å bli glad i og ikke minst prioritere. Jeg snakker da om det å gå mer turer og da trene litt ute. Synes jeg så langt har vært flink til det da jeg ikke har vært i form til noe tyngre styrkeøkter.

 

Dette er et sponset innlegg.

 Litt vågal her å ta dips ved en elv med mye glatte steiner. Tro meg, jeg sklei en gang for mye da jeg holdt på å gå på snørra. Men, jeg er jo glad i litt utfordringer og litt risiko. Det er jo da man kjenner at man lever?!

 

 

 

Jeg gikk helt opp i grotta, men det var ikke mulig å stå eller gå der. Kunne fort blitt en kortvarig shoot, for å si det sånn.

 

Ønsker dere alle en super kveld.

 

 

#Strongr #Bestrongr #Teamstrongr #Technutrition #Cashall #Sporty #Sport #Helse #Hverdag #Trim #Trening #Overkropp #Dips #Utfordring #Natur #Blogg #blogger

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg