Når man må gjøre det beste utav situasjonen.

Enten så har jeg sovet alt for mye, eller så er jeg fortsatt i en halv dårlig form. Mulig det er en fin blanding mellom disse to også. Hadde sett for meg å trene i dag, men det får heller bli i morgen. I så fall så håper jeg det. Det begynner å bli 2,5 uke siden jeg løftet vekter, men jeg har heldigvis vært i form til å gå turer og sykle.
I og med at planene for dagen ble noe endret, så får jeg da muligheten til å vaske og ordne her hjemme. Arbeidsdagen min begynner ikke før klokken 12.00, så da har jeg litt tid å slå ihjel her hjemme. Det har jo vært så fint vær de siste dagene, så disse hybel-kaninene har jo hoppet fram noen plasser ser jeg. 

 

Med musikk og godt humør skal jeg sette i gang med litt husarbeid. 

 

Men, først må jeg innta litt frokost og en kopp kaffe.

Dette er et sponset innlegg.

Når jeg har gjort meg ferdig med husarbeidet som også er en form for trim, hvis man ser slik på det, skal jeg innta en sports shake ifra NOKA. Den kan dere lese mer om på linken her.

 

Ønsker dere en super dag.

 

 

 

#Noka #Nokadiett #Nokadietten #Diett #Musli #Frokost #Trondheim #Fitness #Trening #Trim #Mosjon #Sponset #Reklame #Sponsor #Helse #Hverdag #Blogg #Blogger 

 

Husk å lik siden min. Link her.

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg