Derfor er jeg glad.

 

Jeg er veldig glad, men samtidig litt sånn, ja hva er det man kaller det. Overrasket? Jeg kan ikke si jeg er skuffet, for det er jeg slettes ikke, men er vel kanskje litt overrasket.

Jeg var på min første styrketrening i går og jeg trente rumpa  i slynge, mage med medisinball og ellers pullups, nedtrekk og roing. Jeg tok sånn type 7 pullups og jeg tar til vanlig 16 stk. Så ja, det var forferdelig tungt. Jeg hadde et mål og det var å trene, så jeg er super fornøyd med å ha fullført det. Målet var jo å trene og jeg synes det er bedre å ha fokus på at man kom seg av gårde enn hva og hvordan det egentlig gikk.

 

Er du ikke enig? 

 

I dag blir det en liten pause, men jeg satser på å få trent litt igjen i morgen før jobb.

 

Er du i full gang med treningen eller har det dabbet litt av?

#Fit #Fitness #Trening #Helse #Happy #Blogg #Treningsblogg #Hverdag #Pullups #Nedtrekk #Underkropp #Overkropp #TRX #Karitraa #Betterbodies #Gymgrosissten

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg