Jeg har vært på shopping i dag jeg. Se mine innkjøp.

Etter jobb og trening var jeg klar for å møte to av mine venninner. Planen var å se litt på martnan, men vi ble fristet til å gå inn på ONLY på Merqur her i Trondheim. Der var det nedsatt helt opp til 80% og da er i så fall ikke jeg vanskelig å be.

 

Jeg prøvde sikkert seks plagg, men endte kun opp med denne sorte kjolen som dere ser under.

 

 

For omtrent ett år siden var jeg innom ZARA i Oslo og der fant jeg en gult smykke som jeg syntes var veldig kult, men jeg kjøpte det ikke. Jeg har seriøst angret utrolig på det og da jeg så dette gule smykket på H&M, så måtte jeg bare. Dette er litt større enn det jeg fant i fjor, men det brydde jeg meg ikke om. Endelig har jeg et gult smykke.

 

 

 

 

 

Perfekt for meg som har dresscode på jobb som er sort og hvit. Dette kommer til å sprite opp antrekket mitt skikkelig.

 

Eller, hva sier du?

 

 

#Shopping #Mote #Smykke #Accessories #Gul #Gult #Fresh #Blogg #Moteblogg #Blogger #Kjole #Klær #Only #Zara #Trondheim #Merqur #Martnan #Hverdag #Inspirasjon #H&M

 

-Randi Annette- 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg