Derfor velger jeg produkter fra TINE.

TINE har et stort utvalg av produkter, men er det noe jeg kjøper hver eneste uke, så er det yoghurt naturell og ekstra lettmelk.

 

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Dere som har fulgt bloggen min vet at jeg er sponset av NOKA og det er da veldig naturlig for meg å velge TINE sine produkter. Jeg er veldig fornøyd med smaken, men det er også en utrolig fin kombinasjon med tanke på trening.

For å se en annen kombinasjon og med en annen type melk ifra TINE, trykk på linken her.

 

 

 

De gangene jeg får lyst på noe godt, så lager jeg meg en skål med TINE ekstra lettmelk, frukt, bær og eventuelt havregryn. For å se en annen variant, trykk på linken her.

Viser

 

 

Slå av adblock for å se videoen under- hvis du ønsker det  

#TINE #Tinemelk #Lettmelk #Ekstraalettmelk #Protein #Sponset #Sponsor #Blogg #Blogger #NOKA #Reklame #Oppskrift #Næring #Helse #Trening #fitness

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg