Straks klar for vinkveld.

 

Nå er helgen tilbake igjen og jeg skal  nok en gang være med gode venner. Har vært veldig sosial de siste ukene, noe jeg synes er utrolig godt. Ikke verst å bli bedt med ut så mye. Det setter jeg stor pris på.

Jeg skal på jobb i morgen, så jeg sa at jeg kunne komme på vinkveld og drikke pepsi max. Jeg tror det blir stas dersom jeg får drikke utav et vinglass, så jeg blir en av gjengen. Jeg gleder meg utrolig mye fordi de har like god humor som meg så det er bare å glede seg.

 

 

Det er uheldigvis slik at tiden går utrolig fort. Snart er det sommerferie og studietid igjen, så jeg må bare nyte det maksimalt. Det er jo bare to uker til jeg tar ferie, så jeg må prøve å møte de jeg ikke har sett på en stund. Folk flest har jo fått barn også, så de er ikke så enkle å få tak i bestandig, men da er facebook veldig kjekk å ha. Det er kanskje synd det har blitt mer kontakt via nettet enn det å faktisk møtes. Men, sånn har det blitt og jeg tror vi får gjøre det beste utav det.

 

Dersom du skal legge bort brusen og heller skjenke deg et glass med rødt, så må du for all del kos deg masse og nyt helgen.

 

Håper dere får en fin kveld.

 

 

#Fredag #Helg #Jentekveld #Venner #Venninne #Fest #Hygge #Kos #Blogg #blogger

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg